Jump to content

slock

Member
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About slock

  • Rank
    Magang

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. slock

    Pemain Drum Sexy

    mau dong digebuk
  2. nice info ndral baru tau kalo fitur incognito itu masih bisa kerekam historynya dari dulu sih jg udah curiga, hehe
  3. bisa jg disinkronkan ke akun gmail jd otomatis kalo nambah kontak hp dibackup jg ke akun gmail kita
  4. katanya keturunan asli Kazakhstan ya? tp wajahnya bener2 kayak wajah asia
  5. kalo dulu ada baterai, kira-kira buat apa ya?
  6. kenapa bisa disebut robot anjing? padahal bentuknya gak mirip anjing
  7. anonymous terkenal waktu post video mau nyerang facebook
  8. wah teliti banget ya sampai dihitung segala
  9. permainannya sudah menurun nih xavi, mungkin faktor usia kali ya
  10. kuat banget berarti jaringnya bisa nangkep asteroid yg cepet banget

About Ngobas

Ngobas is All-in-One website that can be use by everyone for free to find friends and exchange information. The name Ngobas is derived from the abbreviation, which is Ngomong Bebas Originally Sedap, meaning that it is appropriate to speak according to the ethics of socializing.

CEO’s Greeting

I realize that information and communication are the main things in life. Ngobas is the right platform for that. We will always be connected wherever we are and that is the purpose Ngobas was built.

- Samuel Berrit Olam

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies. They're not scary but some people think they are. Terms of Use & Privacy Policy