Jump to content

cliffordlwrs

Member
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About cliffordlwrs

  • Rank
    Magang
  • Birthday 10/15/1996

Profile Information

  • Gender
    Male (Laki Laki)
  • Interest
    Ngobas Bikers Club #003 dan Ngobas TV Crew

Contact Method

  • Twitter
    cliffordlwrs
  • Instagram
    clewerissa
  • Yahoo
    cliffordlewerissa@yahoo.com

Recent Profile Visitors

3,478 profile views
  1. ndrall ada line path or ig?? kalo ada bagi2 dong hahaha

  2. setelah sekian lama ga buka NGOBAS.com

    1. jokers
    2. Supraman
    3. cliffordlwrs

      cliffordlwrs

      jokers : ada ndral tapi jarang buka aja hehhe

      supraman : hallooo ndrallll

  3. Selamat ulang tahun ndral :pesta

    bagi kue tar nya

  4. sorry nih ndral ane cuma mau bilang. sebener kalo penggunaan hazard itu pada saat iring2ngan sangat penting.. karena menandakan kalo kita sedang membawa rombongan banyak #003
  5. Di saat lo masuk kantor terus isi kantorl lo orang menado semua dan gua orang ambon sedirian disitu kadang gua terkucilkan hahah

    1. Hernawan

      Hernawan

      krja dimana orang manado semua isinya?

    2. reynaldosyafa

      reynaldosyafa

      haha, bisa gitu ndral

    3. cliffordlwrs

      cliffordlwrs

      di salah satu kantor di jakarta ndral hehe

  6. Goblok banget, tolol hp gua jadi basah total

  7. Tai nyesel gua punya adek kaya LO!!!!

  8. Orang rumah banyak BACOOT

  9. Bangsaaat ga punya otak, kalo misalnyavga mau salah lo ikut beli jangan cuma bacot doang di rumah

  10. Waah bagus foto2nya nambah pengetahuan hehe

About Ngobas

Ngobas is All-in-One website that can be use by everyone for free to find friends and exchange information. The name Ngobas is derived from the abbreviation, which is Ngomong Bebas Originally Sedap, meaning that it is appropriate to speak according to the ethics of socializing.

CEO’s Greeting

I realize that information and communication are the main things in life. Ngobas is the right platform for that. We will always be connected wherever we are and that is the purpose Ngobas was built.

- Samuel Berrit Olam

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies. They're not scary but some people think they are. Terms of Use & Privacy Policy