Jump to content
fariz

anime yang sudah punah di Indonesia "Hunter X Hunter "

Recommended Posts

 

Loh bukan kah ada yang baru yak?
Temen ane suka download, release nya mingguan

 

 

udah lama banget nih film gak ada lagi di tv, terakhir ane nonton di spacetoon "saluran masa depan" (katanya) sebelumnya ane nonton di Tv7 sebelom gabung sama trans :hehe

memang ada yg baru, liat di Animax.

tapi ceritanya gak fokus ke berantem2 antara pemain lagi. udah berubah jauh ceritanya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ada versi terbarunya kok gan. Sekarang alurnya Gon, dkk masuk ke profesi "Hunter" yang sebenernya, dari mulai ngelawan makhluk-makhluk mutan jadi-jadian, ngembangin kekuatan baru, sampai akhirnya Gon ketemu bokapnya.. 

Point plus dari cerita yang sekarang kalau menurut ane sih dari segi kebrutalan lebih tinggi dibanding yang sebelumnya, selain itu juga banyak scene yang bisa menggugah secara emosional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

About Ngobas

Ngobas is All-in-One website that can be use by everyone for free to find friends and exchange information. The name Ngobas is derived from the abbreviation, which is Ngomong Bebas Originally Sedap, meaning that it is appropriate to speak according to the ethics of socializing.

CEO’s Greeting

I realize that information and communication are the main things in life. Ngobas is the right platform for that. We will always be connected wherever we are and that is the purpose Ngobas was built.

- Samuel Berrit Olam

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies. They're not scary but some people think they are. Terms of Use & Privacy Policy